fredag 9 oktober 2009

Jag bugar och bockar åt francesco paulo

- Vill du sköta följespot på franscesco paulo ikväll?

Rewind, översättning

- Vill du få betalt för att jobba och få sen en show från första parkett. En show du ville ha biljetter till men inte kassan räckte till?



-Ja tack.



Fick dock ställa in disney filmkvälle = Jag står i skuld till terroristen... vilket aldrig är bra.



Men det var det värt. Fy fasiken vad jag har skrattat idag. Först så spårade Göran och Teknikern Peter ur under dagen och hackade stackars terroristens spotify och bytt från nickelback till thore skogman. och jag har lätta problem med engeskans undercore...



Kvällen avslutades med stå upp i världsklass. Tack Toiva!

och inte nod med det lite extra klirr i kassan om någon månad till på köpet. Och nästa vecka så ska jag och terroristen

1 kommentar: