tisdag 5 augusti 2008

bararararabatman!!!

Ska äntligen se dark night med becksson. Jag bjuder för jag är snäll och har biocheckar som snart går ut. och jag tänker då inte gynna sf på de kronorna. + har jag reakort. me = best.
Spelade golf idag, det blåste och regnade och jag spelade apa skrapade ihop 29 poäng dock. inge bra...
Imorgon börjar cityfesten as i care? jesustältet på torsdag - the only thing that matter<3
Snart är det dags att kravala sig tillbaka till medias limfyllda korridorer. En massa nya ettor att skrämma? Jag längtar tills skolan startar ^^,
"barabarabarabatman"
flashbacks från museibesök med skolan

3 kommentarer:

  1. jag vill sitta uppochner i min garderob och glömma allt med skola ångsten börjar ta form i min hjärna

    SvaraRadera
  2. hoppas bion är bra

    SvaraRadera
  3. okej, me want's media. who's this anonym person, ma,lin?

    SvaraRadera