torsdag 21 augusti 2008

SkolaMedia!

Vi har nya klasskamrater, vi lärde elli allt vi kan idag. Poor child.
Länge sen jag uppdatera fan. Becka skriv mer i din blogg wtf...
Jag ska renovera mitt rum när jag får lön, det kommer bli snyggt ^^
Skönt att skolan har dragit igång igen
Jag har softaste schemat men ska nog läsa snabbengelskan så lär få lite å göra ändå.
Nu har vi skåp på rörlig bild, tog år å lyckas få rätt nyckel.
Nästa tosdag börjar individuella valet, kan någon visa mig vart vasas musiksal ligger??
"and I'm feeling good"

5 kommentarer:

  1. du går förbi GD/arbetarbladet, sen kommer skolan (staket runt), två byggnader, en stor och en mindre. runda och gå in på sidan av den mindre. (eller ja, du måste ha passerkort för att komma in, läraren öppnar.) förmodligen ser du de andra eleverna också..

    jag kan visa..

    SvaraRadera
  2. det står vasaskolan ganska stort på den större byggnaden ..

    SvaraRadera
  3. visa gärna... mitt lokalsinne hittar knappt till gd

    SvaraRadera
  4. lungt ... david försökte förklara han med XD det gick inge vidare

    SvaraRadera