lördag 9 augusti 2008

this is odd

Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Har på sistone i smyg tagit upp homo ämnet bara för att se hur mina föräldrar ser på saken. Lol på detta, kommer aldrig berätta.
1. Hur säger man till sin mor att man är homo när hennes stående kommentar är,
- vilken otur att ni inte är homo då hade man fått gå i pridetåget...
har gjort ett hypotetiskt komma ut samtal till mamma,
- eum mamma you're wery lucky I'm Gay så du kan gå i pride tåget om du vill, klick. (ja jag säger dte över telefeon hata "vi tyckero m dig ä ndå kramar"
2. Hur säger man samma sak till sin far vars inställning är,
-sånt där kan man inte veta före man fyllt 25...
-fotnot- jag vet alltså inte att jag är homo för jag e inte 25, aha så när jag fyller 25 då kommerj ag helt plötsligt vilja ha pojkvän volvo och villa. mhmm, det är så det funkar, varför har ingen sagt det tidigare?
kommaut prat med far.
- Hej pappa jag e homo, jag gillar tjejer, och ja även att ha sex med dom, eh? hur jag vet det? jaa hur vet du att du gillar tjejer? Näe jag kommer inte ändra mig vid 25, ja jag e säker. jo mamma blir nog glad hejdå. klick. (orka ta det öga mot öga , bölar bara då...
Detta var dagens funderingar... imorgon ska malin supa nykteristen under bordet, good luck with that darling ;)
Avslutar dagens tankar med min första komma ut historia.
scen: Jag och bex sitter i min säng, jag e fett nervös. Vi går i 7.an? jag skakar fullständigt är livrädd vad hon ska tycka om mig.
"C - eum... jag tror att jag kanske är bisexuell (var inte fullt så säker på den tiden)
B - Men så har väl alla tänkt
C - Har du det? (skit förvånad)
B - aa, men detä r jag nog inte... Du e inte kär i mig va?
C - Nej nej nej, oj förälåt jag menar inte s¨å, men du e inte min typ. (faktiskt sant)
B - Vilken är din typ då?"
Avslöjar inte vilken min typ är det får ni frågao m ni måste veta, becka knows ask her ;)
Nu ska jag sova, natti^^

2 kommentarer: