torsdag 14 augusti 2008

Fuck fuck fuck

Mina föräldrar såg oss, jag är såå körd. Med lite tur kanske det trodde att det var en vänskapskram, men skulle inte sätta pengarp å det direkt. FUCK, the only thing I want them to know but not yet. Jag ville flytta hemifrån först fly först. Men som du sa så kanske det är bra att det vet, om de nu vet. Vet ingenting. dom sa inget igår men det känns som det kommer komma. Kan ingen bara rädda mig och säga det kommer bli bra, för just nu känns det som hela min fasad lossnar och brakar ner i stillahavet. Allt jag jobbat på för att skydda, varför skydda det?
Det kanske är smartast å berätta för dom men hur berättar man det innersta man har för några man tycker så mycket om?
Hur bra de än tar det så blir det aldrig detsamma. eller?
I need some hope here...
"Om jag var hetero skulle jag inte behöva berätta vem jag vill somna bredvid"
"Om jag var hetero skulle alla förstå"
"När jag "låtsas" vara hetero så mår jag dåligt"
Så vad fan ska jag ta mig till.
*förlåt för alla svordomar, men jag är helt förvirrad*

3 kommentarer:

  1. jag förstår att du är rädd, men om dina föräldrar skulle veta så skulle de nog känna sig otroligt misslyckade som fått dig känna så. dina föräldrar älskar dig, och det slutar de inte göra för en sån här sak.
    de är ovetandes, och vet inte hur dumt allt de säger låter i dina öron.

    SvaraRadera
  2. Kör en murbräcka genom fasaden. Gör det nu.
    När rivningsdammet har lagt sig kan du se att det var gott så och att det fanns ändå ingen annan väg.

    SvaraRadera