lördag 20 december 2008

come on and save me from this holiday

När man slutade tro på tomten, vet att jesus föddes, vet hur julskinkan smakar, har ätit sig fet på pepparkakor, och för i helvete inte vill höra hosianna en gång till.
Jag spyr på Julen. Inge skola å man måste spendera varenda jäkla minut med släkt å familj, vännerna åker bort och skolan har lov. Om man inte ville ha lov då??
Jag är så anti jul just nu att jag känner för att dissa min flyrädsla å sätta mig på ett plan och åka långt bort från stress å stök, sitta på en strand och dricka pina colata.
Men orka det, kan ingen ge mig nåt å se fram emot, en gnista som kan tända ett hopp. Jag har nedräkning tills skolan börjar igen, jag vill lära mig saker itneb ara äta godisoch lyssna på carola.
Jag vet itne när julandan försvann men jag å jul, vettefan vad som gick fel. Jag har inga tragiska minnen, inga hat på något som helst vis, orkar inte med alla förberedelser bara.
Ge mig vardagen tillbaka NU!
"Baby pleese crawl out the window"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar