lördag 27 december 2008

I'm a survivor

Överlevde min fasteri hela två dagar... vi uppfann ett kodspråk för att orka med henne, det var kul ! Kusinerna kom på annandagen så då var det roligare, lek å bus med Ella. Har fått mycket fina saker oxå, och fick pengar osm jag redan använt upp på cdon.com (A) men farmors pengar har jag sparat :D borde få lön typ idag eller imorgon med.
I'm a rich kid ^^
I går firade vi ms hamrånge som fyllde 17 år :) Grattis!!!!
Imorgon ska jag till fröken Saga med gänget fårn klassen å se på film och käka onyttigheter (Y)
Men efter nyår blir det ändring, ska införskaffa gymkort så snart känner ni väl inte igen mig xD eller inte :P Men skada kan det ju inte göra...

data da da och gott nytt år, (kanske hinner skriva nåt inlägg emellan, men vem vet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar