torsdag 1 januari 2009

2009

Ett nytt år är infirat.
2008 avslutades med en mycket trevlig kväll/natt/morgon hos saga. Jag har smakat kaffe för första gången och insett att,
1. Jag blir skaaaapligt dryg
2. Jag tappar bokstäver och låter full då jag tänker fortare än jag pratar
3. Det är faktiskt rätt gott och finns risk att det blir en vana med kaffe. = jag tycker synd om er andra
annars så var kriget mellan jacob och helena kvällens höjdpunkt. förutom jacobs nya hit "tomten har blivit neger, gud äter kyckling"
Det läskiga var att vi inte drack sprit....
Nyåret firades in med Tessan :D det var skoj vi tittade på massa film, kolladep å raketer och pratade om twilight! :D:D
Inför 2009 har jag nu klockan 3 på natten kommit på några "löften" (måstej u ha något att bryta)
1. Ska försöka träna mera (vill ha muskler)
2. Börja dricka kaffe! (ni ska se vilken energi jag får)
3. Ha roligt (offcourse)
Nu ska jag sova! Gott nytt år allihopa, hoppas ni nyktrat till när ni läser det här ;) <3
"but she breaks just like a little girl"

4 kommentarer:

  1. Cissi dålig idé att dricka kaffe om du blir spidad:P, gör du det uppe i Undersvik så vet du att det finns en fin ljusnan neranför:P hahah ne skoja bara.

    Tänker du gå och bli en muskelnisse också under 2009 trevligt.

    Klart att du ska varaglad de ska vi allt se till. Gott nytt år på dig också

    SvaraRadera
  2. ja såklart kjag ska, måste kunna få bukt med konfirmanderna

    SvaraRadera
  3. gott nytt år.
    jag håller med jessi. dricker du kaffe i undersvik så kan du hälsa till ljusnan nedanför. åtminstone får du sova utanför :P

    SvaraRadera
  4. ni överdriver helt klart ;) och det är ändå min födelse dag :O å så kan du få slängam ig i ljusnan i sommar istället ;) men jag lovar att jag drar med mig dig i fallet ^^

    SvaraRadera