söndag 11 januari 2009

om jag var en pingvin

Om jag var ett djur så skulle jag vara en pingvin, jag skulle vagga fram å tillbaka å leta efter fina stenar åt söta pingvinflickor. Jag skulle simma i ishavet på jakt efter faror dyka från isberg och jag skulle bli den första pingvinen att kunna flyga eftersom flyga verkar häftigt!
Lilla lossan fyller 16 år idag! Släkten kommer släkten kommer, göm alla barnen xD Nej då, ska försöka att itne bli bortgift med nån söt pojke som majvor känner ;D
Imorgon är det skolan med graf för vi har ingen svenska :D:D:D sovmorgon ftw!

2 kommentarer:

  1. Hälsa Lollo och gratulera min lilla födelsedagssyster!

    Hoppas ni överlevde släktinvasionen och att ingen är bortgift :)

    SvaraRadera
  2. haha vi survived! grattis på dig med! lollo tackar å bockar ^^,

    SvaraRadera