tisdag 6 januari 2009

Näbbdjur

Hade den bästa filmkvällen den här veckan EVER. Såg the dark knight. som betyder den svarte riddaren för mer förklaring fråga INTE louise blondy bylund... Den var som vanligt Asome! såg även trainspotting, den var skum. men BRA! Sen sov vi inte särkillt mycket men vad gör det skolan börjar ju inte förrens på torsdag. Ska träna imorgon. Var å fettade kakor, Gun proppade på mig alla sorter O___O Men vet ni vad jag är glad ändå för kakor är godaste grejset EVER och jag har de bästa föräldrarna EVER för jag ska till Hassela å bryta ben i slalombackarna i februari!!!!! Å då kommer jag vara 18 år! för jag fyller snart år. Plus av allt så ska jag snart förhoppningsvis vara hårmodell igen :) om inte så måste jag klippa mig snarast. Jag har fasiken hockeyfrilla snart O____O. Men nu ska jag se den bästa fängelseserien EVER.
So long...
Btw om ni har nån timme över se filmen DOGMA den är asome (den är inte dogma filmad so don't worry)
Å Ja jag är liite övertrött ja ^^
Å jag ber om ursäkt till alla näbbdjursälskare.
Peace out (nu var det slutmobbat av jacob för nån vecka iaf (A)) - om han mot förmodan läser min blogg ...

2 kommentarer:

  1. Men lilla vännen! Om du nu ska använda asome så många gånger så måste du till slut ta reda på att det stavas awsome! ;)

    SvaraRadera
  2. thanx tur att inte engelska läraren läser detta. satt faktisk ganska länge å undrade hur det stavades, men envis som man är så orkade jag ju knappast slå upp det xD

    SvaraRadera