torsdag 8 januari 2009

jag försökte bli skitzofren


- Jag förstår inte hur jag står ut med dig.

- Jag förstår inte hur jag står ut med mig själv heller. fatta jag måste vara med mig själv 24 timmar om dygnet 7 dagarn i veckan. Det är ansträngande. På lovet försökte jag testa om jag var skitzofren men jag tror vi har kommit fram till att jag inte är det.


Får dock ryck ibland å känner mig för att klä mig i klänning med djup urrigning, snyggt smink å en snygg uppsättning i håret. Om känslan sitter kvar imorgon så kanske fordonspojkarna får sig en chock imorgon. Men imorgon vill jag säkert ha skjorta byxa igen. Börjar ha förlångt hår för att bli tagen för kille. det är lite tråkigt. Å luggen hamnar i ögonen jag vill klippa mig!


Jag har köpt min egen födelsedagspresent från farmor iaf. ett nytt skidställ då det gamla är i från 7an? i bästa fall. ett brunt med knäckebrödstäckisar som pappa kallar dem. ett riktigt kap på inter sport. *tackar å bockar*


Blev än en gång påmind om min föråldring idag, fick brev från gd om jag vill vara med i tidningen. Alla 18 åringar ni vet ;) är bara en månad kvar :O Kom i vilket fall som helst på att jag har sjukt mycket saker jag gör på fritiden, kommer ta upp en halvsida i GD fasiken. använde snyggaste bilden då alla brukar ha mobbade skolfoton så tog jag ett "normalt" foto. Tänkte ta terrorist bilden men mamma sa att jag inte fick >__<
Så jag tog bilden ni ser i inlägget, kortet är från jacobs födelsedagskort = ganska aktuell bild


3 kommentarer:

  1. Jah har ju sakt att jag ska lära dig hur du gör för att bli skitzofren! (:

    + blev jag lite rädd du kan inte alvarligt mena att du tänkte på att klä dig som en tjej :O det är typ lika konstigt som att jag skulle raka av mitt hår XD

    SvaraRadera
  2. eum jo du kan vara lugn! jag hade svarta jeans men dock en TAJT tröja O__O fick lite blickar i fordonskorridoren, men liksom killarna som bara ser karosser å karlar hela dagarna svimmar ju av bara man går där ;)

    SvaraRadera
  3. Alltså du som tjej och Ya$$ie utan hår! Vilket radarpar!

    SvaraRadera