lördag 17 januari 2009

asså seriöst

Seriöst så årkar jag inte med min sms konversation just nu... hata sms... den som uppfan det måste varit en dryg jävel. Allt tar sådann tid å man få verkligen inte fram detm an vill få sagt å allt tar sån tid å allt blir fel tolkat å förresten sa jag att det tog lång tid?

Jag å terroristen var å såg på låt den rätte komma in, awesome film! inspelad någonstans i närheten av var H bor om jag inte minns fel? Dock måstej ag vänja bort min fina vana att börja skratta så fort folk bli mördade helst när huvuden flyger omkrng ner i vattnet, till och med terroristen uppfattade mig som en ond jävel... och då har hon hög tröskel, de andra i salongen ville nog helst lägga in mig på dårhuset I think... Inte mitt fel att jag ser det humoristiska i saker å ting (A)

Imorgon skaj ag ha konfirmander... Hej jag kommer vara pigg! å fick mejl från A att jag skulle ha med mig min frälsarkrans.
1. varä min frälsarkrans någonstans?
2. Den saknar en pärla som gick sönder vid för häftigt gitarrspelande i höstas (Y)

får leta lite imorgon... Ska borsta tänder å sova nu iaf... bara kolla Q mailen först ^^ sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar