onsdag 3 december 2008

hur det kommer sig att saker inte är där de borde vara

Om någon har sätt min gitarrstämmar eller ett capo komma vandrande ute på gatorna i er kommun var snäll ring mig!
Har vänt upp och ner på mitt rum i jakt på prylarna. Dock var inte allt letande helt i onödan då jag hittat...
*2 enkronor i botten av en bytta
*ett lypsyl (antagligen från förra förkylningen)
*en bok jag lånade av en klasskompis i september...
*2 brio med gräddkola smak, riktigt fräscha och goda (om man bortser från katthåren)
*en nagelsax
*random skräp och en batterilucka
Med facit i hand så bordej ga kanske leta efter saker oftare?
Men men, ring mig om ni ser grejjerna nu för min gitarr låter som en katts sista rop på hjälp. och capo är en mycket bra sak att ha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar