tisdag 9 december 2008

Puss på busungarna Larsson

Hej å välkomna! Idag harj ag rest 2000 år tillbaka i tiden och upplevt jesu födelse som turist guide 3 ggr.
Så bara så ni vet så har christina får på sitt kontor, jag är faktiskt en tjej, och om man älskar julen så får man en macka!
Imorgon så blir detm er julspel och Herr Larsson som för övrigt har världens sötaste ungar vilka jag träffade idag på julbordet ^^, ska bjuda mig å angelica på lunch för jag hjälper han att installera photoshop, snällt va ;)
Träffade Malin med, Nice brillz!

4 kommentarer:

  1. jag fick tre kramar av minstingen larsson!

    SvaraRadera
  2. ohoo, jag fick en puss av båda larssons ;) snorigt och mysigt ;P

    SvaraRadera
  3. Jag vill också spela julspel :( Verkar mycket roligare än att sekretera en hel dag... Hoppas det gick bra idag också!

    SvaraRadera
  4. jodå det var kul :)

    SvaraRadera