lördag 28 februari 2009

en resume

I torsdags var jag på Hockey. Detta var en underlig upplevelse som inte lär bli särkillt vanlig i mitt liv. Jag fattade 0 har dåliga reflexer. Men spelarna hade snygga hjälmar och nummer 19 i timrå ser rolig ut när han åker. Men det var lite maffigt när brynäs vann iaf ^^
Igår kom de tre musketörerna på besök och vi tittade på disturbia (asläskig) och ice age 2. Vi har kommit fra till faktum.
  • Sabina kallas numera Squid
  • Tessan är den där råttan i jakt på en marabou istället för nöt.
  • Jag är Diego med mina små rädslor för saker å ting
  • och Becka är mannie
  • Råttorna och den andra mammuten får vara lollo yasmin och gösta.

Idag så skulle vi åka skridskor men min sugiga nya medecin fungerade inte. så förmiddagen tillbringades i fosterställning i sängen svärnades över min kvinnlighet. Detä r bättre nu och ikväll kommer familjen Grip = spel och goooodiiiiss

För övrigt gjorde jag världens godaste kladdkaka igår kväll. Ni som inte åt den missade något ;)

"once in a lifetime - talking heads"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar