söndag 15 februari 2009

HASSELA






Efter 4 dagars sol i medelpad så mår jag prima! not. Benen värker, armarna är sträckta och mina knän har gått i förtidspansion. Men jäklar vad kul vi hade!






Jag åker btw alldeles för fort för mitt eget och mina knäns bästa, och hoppar för mycket...



Backarna var underbara och tyvärr hittade jag inte min nya favvo backe förrens sista dagen. Men han åka störtloppsbanan några gånger iaf!






Lollo har visat sig vara en talang på brädan med och har alla tår och fingrar i behåll.






Och när man sedan på kvällarna har 40 kvadrat och lyhörda grannar så kan man ju roa sig med våran nya favorit lek! ska introducera den nästa konfirmandläger i bussen! Har inte skrattat så mycket sen jag såg mr bean senast!






(apropå inget så var det ganska trevlgit att vara nyklippt under hjälmen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar