onsdag 11 februari 2009

I got the power / maktbegär?

Jag fyllde som de flesta vet 18 i helgen och firades med tårta och sång och Ewakramar ^^,
som nybliven 18 åring har jag nu hunnit med en del saker jag inte kunnat göra förut.
  • Blivit blodgivare, borde få hem papperena vilken dag som helst
  • Skapat ett eget konto på CDON.com, nu måste jga bara lära mig att betala fakturor...
  • Skrivit under mitt egna individuella val. Inga föräldra underskrifter här inte!

Imorgon åker vi till hassela och eftersom cissi varit en duktig elev har jag redan...

  • Redigerat film i 4 timmar. Så jag kan utnyttja min lediga förmiddag till sömn
  • Skrivit min historia inlämning redan igår!
  • Bokat tid för allergitest, blev nödvändigt efter snorighet och lätt andnöd pga parfym under måndagens match

Vi synns på söndag, Ha en trevlig alla hjärtans dag allihopa. I'll think of you<3

Love You all Kram Cissi! <3

3 kommentarer:

  1. Kom bara ihåg att med makt följer ansvar ;) Ha det så trevligt i Hassela! Och bryt för allt i världen inga ben, är du snäll!

    SvaraRadera
  2. underbart är det inte? ^^ (och vet du om ett år är jag tjugo!) :P
    men det där med cdon.com är farligt, trust me!

    SvaraRadera