söndag 8 februari 2009

Resume

För 18 år sedan så var min mor jäkligt trött efter 21! timmars förlossning. mest minnesvärda finns tyvärr på film. Världens längsta, tråkigaste, underhållande film!

För 17 år sedan hadej ag en grotesk rosa klänning på mig. blåste ljus, krulligt hår och gå vagn summerar dagen

För 16 år sedan hade jag en lillasyster på 1 månad som tog upp all uppmärksamhet. Farfar skrattar roligt på filmen och jag får?

För 15 år sedan var det dålig kvalitet på filmen. Jag börjar få mucho hår och pratar konstant, tror jag får en bok om babar och louise och isabelle förstör en docksäng!

För 14 år sedan är jag tråkig å minns inte. Finns dock som vanligt nakenbilder från sängen på morgonen. Studentfoton here we come!

För 13 år sedan så fick jag en sån där grej man spelar in saker på. (mediabarn redan då)

För 12 år sedan gick jag sista året på dagis hade långt krulligt hår, dubbelhaka och hade en bästis som hette madde!

För 11 år sedan gick jag i sex års och lekte superhjältar med christoffer Jag är cirkus 137

För 10 år sedan gick jag å ettan var bästis med rebecka och hade antagligen halsfluss på min födelsedag, Jag är cirkus 142 cm lång

För 9 år sedan hade jag en maskeradkalas! Mamma å pappa var utklädda till kungen å drottningen och skrämde alla föräldrar. Jag var greve dracula å alla andra flickor var prinsessor, hundar och katter ;) Jag är cirkus 147 cm lång

För 8 år sedan ville jag klippa håret å se ut som hon i vi fem, jag älskar harry potter och vill ha ett brev från hogwarts. jag är cirkus 152 cm lång!

För 7 år sedan var jag jättelång och jättesmal. Pokemon kort är populära och jag vinner och byter massor! Jag har lite ätstörningar och väger som minst, 36 kilo. Jag är cirkus 158 cm lång!

För 6 år sedan är jag livrädd att jag och rebecka inte ska hamna i samma klass och mamma pratar med agneta och hon fixar så vi är garanterade att hamna i samma klass. Jag är cirkus 163 cm lång

För 5 år sedan Hatar jag Tolgay och Azar? för attde väsnas på lektionerna hela tiden. Sabina är kär i Daniel och jag börjar titta på L word. Jag är cirkus 167 cm lång

För 4 år sedan blir jag kär i en tjej för första gången. Blir medlem på Qx.se och upptäcker en helt ny värld! Jag är cirkus 173 cm lång.

För 3 år sedan så tar jag mod till mig och berättar för Rebecka att jag är bisexuell. Rebecka är skitpsykologisk 14 åring och undrar om jag är kär i henne. Jag säger mitt berömda "du är inte riktigt min stil" Jag är cirkus 177 cm lång

För 2 år sedan går jag sista terminen i nian. Jag har min första flickvän och min första kyss den sommaren. Jag definierar mig som homosexuell och kommer ut för min syster, Therese och Sabina. Jag börjar umgås med Pontus

För 1 år sedan var jag jättekär, och jag skapar den här bloggen för att skriva av mig. Jessica börjar läsa den på sommaren och helen till hösten. Jag går media och trivs jättebra. Det sista jag gör innan jag stiger in i vuxenlivet är att ligga ihopkurad under janssons arm tillsammans med nisse skrikandes, skynda dig då för i helvete varpå jansson säger, tillkalla honom inte!

Så nu är jag 18. Som gammelmoster majvor 80+ sa "du har ju hela livet framför dig. Så du ska plugga vidare lästej ag i tidningen, Träffa ingen karl å bli med barn bara! " Det är nog ingen risk majvor svarar jag men tanten pladdrar ändå på om karlar och barn och skola. Jag slutar lyssna å tänker på vilken underbar helg jag haft istället!

" I was a quick wet boy diving to deep for coins"

"Now I'm a fat house cat"

Lovar att inte skriva så här långt på åtminstone 2 år iaf ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar