torsdag 26 februari 2009

Vilken härlig dag(ar)

Igår hittade jag mig hem till Amanda efter noga vägbeskrivningar. Vi såg på MILK med Sean Penn. Åh den var udnerbart fin (förutommummlandet) En ny favorit. Blev sur på slutet trots att man vet hur det går :P Trevligt sällskap med :) och God MAT :D

Idag så tränade jag ångbastu på friskis. Frågan är dock, vart tog pontus ävgen? detta skah an pfå igen för... Sen släpade jag S, T, R och K oss runt i second hand.
  • En scarf - 10:-
  • Kostymbyxor - 30:-

Blev dagens fynd. Tackar och bockar. Att vi sedan fikade mycket billigtp å lettings cafe vari nte helt fel det häller. Det ska bli vårat nya inne hak eller hur sabina!

På kvällen forslade jag mig till forsbacka och tittade på film med herr J, terroristen och yozzan. Vi såg true romance (vilken jag sett) Men fick med mig 3 av jacobs filmer hem istället (A) så någon som vill se

  • Seven
  • Children of men
  • God fellas

Kan ju säga till ^^, Imorgon ska helena lära mig att bli hockeyfan. det kan bli spännande.

"Just like a woman - Bob Dylan"

3 kommentarer:

  1. Ibland överträffar jag mig själv, men tacka inte mig tacka han sojm utger sig för att vara min kära mors sambo..

    SvaraRadera
  2. Children of Men är nice (Y) :-)

    SvaraRadera