torsdag 27 augusti 2009

Americas next top modell?

Hur det kom sig att Cecilia, Linnea, Mau och Johanna hamnade på reklam affischer för miljövänliga kläder som även skickar pengarna till de som behöver de mest.

Har de senaste dagarna jobbat på ett PBL (problem baserat lärande) projekt om brynäs centrum. Vi bestämde oss för att göra om Mötesplatsen Kupan i form av ett moderepotage. Har de senaste dagarna jobbat arslet av mig för att fixa ihop ett repotage och lite reklam afficher som tack till kupan för att vi fick låna deras kläder. Så inom en snar tid kommerm an kanske kunna beskåda mitt vackra ansikte och kropp på ett röda korset nära dig. Innan ni vet ordet av så kommer Tyra vara på linjen och ber mig på sina bara knän att ställa upp i Americas next top model och då bär det va till andra sidan atlanten innan klacken hinner säga vikingchips!

Eller så kommer någon ligist att klottra ner dom sekunden efter vi satt upp dom. Men det blir ingen bestseller. Tyvärr...

"Buy it, use it, break it, fix it,Crash it, change it, melt - upgrade it"

1 kommentar:

  1. vet du? när du nämnde tyra så tänkte jag(nej då blir det synd om henne hon kan ju inte käka de goda chipsen då)... haha så nämner du klacken två rader senare- det kallar jag teamwork(?)!

    SvaraRadera