onsdag 5 augusti 2009

I miss England


Taizé var underbart. Kan inte fatta att jag är hemma. Gråter inombords. Känns som jag äntligen vet vad jag vill. Känns inte längre tungt att veta att det bara är ett år kvar. Snarare skönt. För jag vill till England. Varför har ingen sagt till mig förut att Engelsmän äger ut svenskar. (sry guys but they do) Jag ville inte hem. Jag vill iväg från Sverige och ut i världen. Skiter tom i att jag måste flyga!

I miss Matthew, Lydia, Janine, Mat, Sam, David and offcourse DJ Elsie.
I want to go to England.

Så nu hoppas jag mer än någonsin att jag kommer få åka som volontär. För jag är redo för UK om UK är redo för mig återstår att se.

"I have a really good fack in my bag"

2 kommentarer:

  1. Åh, vad avis jag är! Jag hade så gärna velat åka till Taizé igen!!! Välkommen hem igen.

    SvaraRadera
  2. tackar! Ja det var underbart. :)

    SvaraRadera