torsdag 13 augusti 2009

Problemet heter Australien

Jag är sjuk. Influensan has hit me. Dock inga grisar med i beställningen tack och lov. Men När Cecilia blir sjuk så blir hon ett prakt ego som tycker synd om sig själv och tycker att alla andra kan dra åt skogen. De flesta Cecilia känner vet om detta och ger henne lite space.

Men vissa nytillskott på kärleksfronten känner ju inte till detta och driver henne till bristningsgräns. Nu sitter jag en situation som jag inte tycker om. För hur jag än gör så kommer jag att såra någon. Hon åker till Australien om en månad och hon är redan kär i mig.

Jag är inte SÅ kär i henne och kommer knappast gå in i väggen när hon åker. Men känns som att jag inte orkar med en månad till.

Vi pratade igår och jag kommer såra henne hur jag än gör. Det suger. Och det sämsta är att jag vet hur hon känner och det gör det hela ännu värre. Vet ärligt talat inte hur jag ska göra eller vad jag vill.

"Love hurts" Okey, men måste det vara så himla komplicerat jämnt.

- Jag har fått "droger" av farbror doktorn så jag mår bättre och hör igen. *tummen upp för det*

"When you love someone but it goes away, stuck in reverse"

1 kommentar:

  1. Kram min vän. Relationer är aldrig enkla men oftast värda besväret... ;)

    Hoppas du blir frisk snart!

    SvaraRadera