lördag 22 augusti 2009

Ge mig chips!

Igår blev det en fartfylldkväll på old saints. Gick dit med H, Lollo den äldre, hennes två vänner och en lagom berusad Yozzan. Träffade Patricia och hennes kille.
och på något märkligt sätt slutade kvällen med att jag satt och pratade med någon snubbe som gått media för några år sedan och någon från uppsala som studerade 3D teknik.

Han även med att terrorisera Malin över sms. Och prata med någon pilot som Sara kände. Allting var väldigt spontant men kul. Ikväll så står jag nog över festen yozzan snackade om för en påse chips och a clockwork orange. Ring eller SmSa om ni känner för att joina.

Tycker synd om fröken hamrånge som är på göta kanal och seglatsar. Tror hon hade uppskattat Stanley Cubricks och en påse vikingchips (vickningschips för den oerfarne) Och dip måste jag oxå ha!
och Ja jag får äta. För jag tränar faktiskt på friskis nu igen :D Med Jessica. Ska dit imorgon med om hälsan står mig väl!

"The more I think, the less I see when I'm able to walk I'm queen of my world"

2 kommentarer:

  1. Helt rätt man får mumsa på chips och annat gott när man tränar:)

    SvaraRadera
  2. Vräkte i mig en massa chips från Ikea på vägen och framma på campingen, haha. OCH jag tränar INTE (just nu iafl ;P)

    SvaraRadera